Te Anau

28 december 2015 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Er zijn van die indrukken die je niet kunt beschrijven, vertellen en fotograferen. Je moet het gewoon beleven. Vandaag in Milford Sound was zo'n moment. In de regel regent het hier 200 dagen per jaar en valt er 900 mm regen per jaar, maar vandaag hadden we geluk. De zon scheen volop! We hadden volgens de captain een 'lucky day'. Vanaf het plaatsje Te Anau was het 2 uur rijden en we hadden de boot van 10:30 geboekt, dit betekende dus vroeg opstaan. Onderweg zijn we nog even gestopt bij 'Mirror Lake' want het meer is het mooist in de ochtend. De boottocht duurde 2,5 uur en de boot voer door de fjorden van Milford Sound met adembenemende uitzichten. Daarna reden we weer terug naar Te Anau, maar ook onderweg was er heel veel te zien. Aan het van de dag waren we verzadigd van al die indrukken.

1. Essie:
    Wauw!!!!!
    Dit zijn toch wel tot nu toe de mooiste pics, prachtig!!!
    Dat jullie nog kunnen slapen of stuiteren jullie ook nog lang door door jullie kamer ;)...
    Slaap lekker Zzzzzz!
  2. Eric:
    28 december 2015
    Tjonge, wat een erg mooi land is het.
    Vele variaties in de landschappen maakt het voor jullie wel een erg afwisselende reis. Ook zie ik dat Jan steeds bedrevener wordt in het maken van schitterende sfeerimpressies. De moeite waard van zo`n erg lange vliegreis. Geniet er van. Hoewel het hier winter is, lijkt het in Nl ook wel zomer met 15 graden. Fijne jaarwisseling!
  3. Ma Lassche:
    28 december 2015
    Wat mooie plaatjesactie fijn dat jullie zo genieten
  4. Michelle:
    29 december 2015
    Wauw wat is jullie reis toch een geweldige trip down memory lane!! Deze boottocht heb ik destijds ook gemaakt. Prachtig! Eén van mijn hoogtepunten van de reis! Prachtig om weer te zien!