Queenstown

26 december 2015 - Arthurs Point, Nieuw-Zeeland

2e kerstdag in Nieuw-Zeeland noemen ze 'boxing day', dan begint de grote uitverkoop in de winkels en is het overal gezellig druk, zo ook in Queenstown. Op de boulevard langs het meer leuke stalletjes en hier en daar muzikanten. Ook hadden we vandaag een mooie zomerse dag met 28 gr en een strak blauwe lucht. Prima weer om een mooie boottocht te maken op 'Lake Wakatipu' met prachtige uitzichten op de omliggende bergen, het decor van de film Lord of the Rings. Na de lunch hebben we een autorit langs het meer gemaakt en hebben we genoten van de diverse uitzichten. We hebben al heel veel mooie natuur gezien, maar Nieuw-Zeeland blijft ons verrassen!

1. Cor & Jorien:
    26 december 2015
    Hallo Ernij en Jan. Kom zojuist binnen nadat ik van half elf tot vier uur bij Pap geweest ben.Gisteren was het niet zo goed dus vandaar dat ik nu wat langer ben geweest,maar nu leek het weer iets beter gelukkig.Heel fijn dat de jongens bij mij waren,hebben er toch nog wat gezelligs van gemaakt.Zij hebben heerlijk gekookt.Van jullie reacties weer genoten.Liefs van Mam.