Wanaka

23 december 2015 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Wanaka ligt aan het prachtig meer 'Lake Wanaka', helder blauw water en omringd door mooie bergen. Onze kamer heeft uitzicht op dit meer. We hebben volgens onze normen wat rustig aangedaan. Eerst in de ochtend een wijngaard bezocht en natuurlijk proeven, een beetje te vroeg (11:15) maar ach wat maakt het uit, het is vakantie. In de middag hebben we een wandeling gemaakt langs het meer en Wanaka bezocht. En zo als het gaat tijdens de vakantie, ergens op je gemak lunchen en later op de middag een terrasje pakken en volop genieten van de mooie uitzichten.

1. Ma Lassche:
    23 december 2015
    Luitjes wat genieten jullie toch ik kan me best voorstellen dat jullie er graag naar toe willen vanmorgen werd iemand aan gebeld met een prachter boeket bloemen dank le wel heel veel tranen vergoten
  2. Cor & Jorien:
    23 december 2015
    Weer mooie beelden van prachtige bergen en meren,het moet daar heerlijk wandelen zijn.De temperatuur is ook perfect inmiddels zie ik 22 graden wat wil je nog meer.Fijn dat ik je stem ook even gehoord heb dezer dagen.Hier alles nog een beetje het zelfde.Ga straks weer naar Pap toe, hiji is erg duf steeds jammer.Jullie slapen inmiddels.Een goede nacht en tot morgen. Liefs van Mam.+++
  3. Piet Meijer:
    23 december 2015
    dit wordt een fantastische site en wat een rust en mooie plekken!!