Amsterdam-Christchurch

13 december 2015 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Eindelijk zijn we in Christchurch aangekomen. We zijn 12 tijdzones doorgevlogen en er is een tijdverschil van 12 uur met NL (12 uur vroeger). Eerst vlogen we van Amsterdam naar Dubai en daar stapten we over op de vlucht naar Christchurch met tussenlandingen in Bangkok en Sydney. Bij elke overstap en tussenlanding moesten we weer door de beveiliging heen. Onze handbagage is in totaal 4x gecontroleerd en de reis heeft in totaal 26 uur geduurd. Het slapen in het vliegtuig ging redelijk, maar alles bij elkaar is het wel vermoeiend. We hebben nog wel een jetlag weg te werken. In Christchurch werden we ontvangen door een pittige regenbui. Ons hotel ligt midden in het voormalige aardbevingsgebied van een aantal jaren geleden. Jammer want daardoor is een groot deel van de oude stad verwoest waaronder de cathedraal.

1. Ma Lassche:
    13 december 2015
    Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaanbij mij is alles in orde ik zal straks even bellen naar Erny haar moeder zaterdag bij Essie geweest wiegje is ook klaar geniet. van de vakantie de groetjes van moe
  2. Alexander:
    Fijne ver weg vakantie!
  3. Geert:
    Hoi Jan en Erny,
    Wat mooi om jullie eerste verhalen te horen. Eerst maar bijtanken van de lange reis en dan kan het genieten beginnen.
    Heel veel plezier en we blijven jullie volgen nav jullie verhalen.
    Liefs Geert en Annet.
  4. Essie:
    13 december 2015
    Jeeeeeeej!! Daar zijn ze...;)
    Fijn om te horen dat de reis goed is verkopen en dat jullie nu ff kunnen bijtanken.. Nou ja Jan kennende ;)

ENJOY skatjes! Kus je Zussie
  5. Ida:
    13 december 2015
    Top dat jullie goed aangekomen zijn, Nu even bijkomen van de lange reis. Ben benieuwd na jullie ervaring (lange zit)
    Heel veel plezier. Ik wacht op het volgende bericht!
  6. Michelle:
    13 december 2015
    Fijn dat jullie er zijn! Geniet van het prachtige Christchurch! Er is hopelijk nog genoeg moois over! Ik kijk uit naar jullie verhalen!
  7. Hilda en Jochum:
    Lieve Erny en Jan,

Fijn dat jullie deze lange reis hebben doorstaan. Eerst maar even bijkomen daarna een mooie tijd in Nieuw Zeeland. zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen en verhalen.
    Wij hopen uiteraard tot gauw voor het volgende verhaal.

Hartelijke groet,
    Hilda en Jochum
  8. Cor & Jorien:
    14 december 2015
    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen .Pappa maakt het redelijk,moet nog wel erg wennen.Prettig dat Cees en Jelle bij mij waren.Fijne tijd samen. Veel liefs van pap en mam.
  9. Ma Lassche:
    14 december 2015
    Groeienmorgen groetjes uit koud en triestig Meppel wat een voorrecht hebben jullie ontbijten tussen de bloemen wat een mooi omgeving super geniet er maar van ik wacht weer af water nog meer gaat gebeuren groetjes Ma