Christchurch

14 december 2015 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Wat een zonnige en zomerse dag vandaag, een betere start van de vakantie konden we niet wensen. Het was 24 graden vandaag (Sorry). Geen rustdag vandaag, maar lekker op pad en genieten van Cristchurch en omgeving. In de ochtend bezochten we 'Godola' een bergstation op 500m hoogte met een mooi uitzicht op Christchurch, de zuidelijke Alpen en Lyttelton harbour vanwaar de eerste expedities naar de Zuidpool begonnen. Daarna bezochten we de botanische tuinen van Christchurch met o.a. een bloeiende rozentuin. Wat natuurlijk niet mag ontbreken is een rit met de historische tram door het centrum van de stad. Helaas weinig historische gebouwen want alles is verwoest met de laatste aardbeving. Het is nu een grote bouwpunt waar nog jaren gebouwd gaat worden.

1. Michelle:
    14 december 2015
    Ow wat prachtig toch!! Zoveel herinneringen die naar boven komen! Dat uitzicht! Zo mooi! Ik kijk nu al weer uit naar jullie volgende verslag!
    Groetjes,
    Michelle
  2. Essie:
    14 december 2015
    1 goede morgen :)... (Tja zwangere zusjes zijn nou eenmaal laat wakker)...

Super om te lezen en te zien (waar ik behoorlijk jaloers van word) dat jullie nu al genieten en vooral niet bijkomen van de reis hahaha dat zou zo niet Jan zijn en zouden we zorgen gaan maken!
    Prachtige natuurfoto doet me nu al denken aan de Lord of the Rings..
    Qua temperatuur is het dus ook aangenaam niet te warm?!..
    Verwacht binnenkort een spectaculaire foto van een kiwi!!

Have Fun Broer & Schone Zussie... Dikke kus!
  3. Ma Lassche:
    14 december 2015
    Ik kreeg van me dochter bericht dat ik niet goed gedaan hebt daarom dat berichtje ik zag jullie zitten tussen de bloemen aan het ontbijt met lekkere warmte heel veel plezier daar en geniet er van groetjes ma
  4. Piet Meijer:
    wat een heerlijke temperatuur!!
    heerlijk jullie zo te zien genieten!