Christchurch - Kaikoura

15 december 2015 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

We zijn de dag gestart met het ophalen van onze huurauto op het vliegveld. We kregen een prachtige rode Ford Mondeo mee. Het was even wennen want het stuur zit aan de rechterkant omdat in Nieuw-Zeeland links wordt gereden. Het is hier rustig rijden, relatief weinig verkeer op de weg en er wordt niet hard gereden. Het landschap waar we doorheen reden was afwisselend. We reden door mooie valleien en bergachtig gebied om uiteindelijk aan de kust bij Kaikoura uit te komen. Het plaatsje is erg toeristisch en geliefd bij rugzaktoeristen. De zon scheen vol op dus ideaal om een zeehonden kolonie te bezoeken en we hadden geluk, een aantal lagen heerlijk te zonnen. Kaikoura ligt aan een baai met prachtige bergen op de achtergrond. Aan het eind van de middag aten we nog een heerlijke vismaaltijd bij 'The Pier hotel', heerlijk buiten op het terras in de avondzon.

1. Ma Lassche:
    15 december 2015
    Wat een mooie omgeving ik zie aan de foto,s wat een prachtig natuur en dan die zeehonden geniet met je tweetjes het is je gegund groetjes ma
  2. Cor & Jorien:
    15 december 2015
    Lieve Erny enJan Leuk jullie te kunnen volgen op je reis,wat een mooie vacantie gaat dit worden.Gisteren weer bij Pap geweest hij maakt het redelijk goed gelukkig. Genieten jullie van deze bijzondere weken. Veel liefs van \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Pap en Mam
  3. Essie:
    15 december 2015
    Niks aan...!! :(............... Tuurlijk wel :) fantastisch zelfs!
    & nog maar het begin van jullie avontuur de druk word opgevoerd, ik verwacht nu nog mooiere foto's hahaha
    Geniet ervan samen!
    Over samen gesproken Frank en Moi hebben gisteren onze Ppppppfffffffffppppuff cursus "Samen Bevallen" afgesloten, dus kom maar op Fressie we zijn er klaar voor Uhum!

Kus Zussie
  4. Jacora:
    15 december 2015
    Buiten op het terras...! Dat klinkt goed zeg Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Geniet