Kaikoura - Motuaka

17 december 2015 - Motueka, Nieuw-Zeeland

De route van Kaikoura naar Motuaka was niet saai om te rijden. Een deel reed langs de kust met mooie uitzichten op de Grote Oceaan. Af en toe namen we even de tijd om te genieten van de mooie uitzichtpunten en overal lagen zeehonden op de rotsen voor de kust te genieten van de zon. Het laatste deel van de route ging door heuvelachtig gebied om vervolgens weer bij de kust uit te komen in de buurt van Nelson, daar zagen we onze eerste pinguïn. In de loop van de middag kwamen we aan op onze bestemming. Daar genoten we nog even van een glas wijn in de middagzon.

1. Essie:
    17 december 2015
    Al een kiwi gezien? De zeehonden ken ik inmiddels wel hahaha ben er zelf ook inmiddels 1..
    Nee leuk om het zo allemaal mee te beleven, ook al een beetje gewenning eigenlijk.. rond de klok van 10.00 reisblog tijd Jan & Erny.. ;)

Hier maakt jullie nichtje mij het iedere dag een stukje lastiger, ze trapt m'n ribben bond en blauw iedere avond en de buik begint nu toch wel een enorme skippybal te worden..

Ik verheug me op de eerste kiwi foto ;)..

Dikke kus van ons X
  2. Hilda en Jochum:
    17 december 2015
    In het toch niet echt koude Nederland genieten we toch wel mee van jullie verhalen. Willen zo wel met jullie ruilen.
    Veel plezier verder!

Groet